Monday, September 13, 2010

Mood Raya yg Hilang

Ya Allah Ya Tuhanku..
apa lagi cubaan dan dugaan yang Engkau cuba berikan kepada hamba-Mu yg lemah ini???
Baru empat hari hamba-Mu bergembira meraikan Syawal yg datang,
namun sekelip mata Engkau menarik kegembiraan itu dengan memberikan aku kekecewaan dan kesedihan yg terlampau...
Aku terpaksa tinggalkan kegembiraan dan bersedia utk menghadapi kesulitan yg mendatang,
yg berpunca dari KEBENCIAN orang itu!!!
yg dapat ku rasakan dendamnya mungkin sampai aku mati!

Aku redha dengan dugaan yg Engkau berikan,
Aku bersedia menempuhi ujian yg sedang Engkau laksanakan,
Cuma aku takut ketabahan ku ini tidak selama mana dan aku akan tersungkur di tengah jalan..

p/s: i need sum1 rite now (i need him)...
p/s2 : post ini tade kena mengena dgn CINTA okeh,tolongg...incik Boyfie saya tak bersalah!!dia tade kene mgena

15 comments:

Farihah Ahmad said...

kes hape pulak ni yang?? sabar yek :)

zack_blossom said...

npe syaza?

sabar k...tiap yg jadi mesti de hikmahnye...

Mario said...

mmg ada org yg jenis camtu...dendam tak abis2...aku pun pening jgk nak handle sampai arini...

SweetSyaza said...

farihah : ntahlaa..de la sekor umat ni mmg ta puas ati..
sis zack firefly : ahaha,siap firefly lg u... yup2 sabar da cukopp sabar! huhu..
mario : ada jek kalo kebencian dia tu berlipat2 ganda...sbb setao aku since dr 2008..ape ceerrrr??

ubi said...

ini mesti prob cinte kan2..hehe..sabar jelah..bff kn ade..

RON said...

ada org kacau syaza ke? Cis! Berani sungguh dia.. suruh dia langkah mayat Ron dulu..ahaha~

sabar byk2 ye..

SweetSyaza said...

ubi : haipppp..tade kena mengena dgn cintaa.....dush2 kt ubi..psl len laa..
ron : hahahhaa..amboii..namer da mcm kwn harry potter, jgn sorang2 gado, kena mintak tolong harry potter skalik,kang de yg terbungkang sorang2 kang ;p

Fane Davis said...

lelaki tuh syaza....kurang sikit nak alert bila kita perlukan mereka...kena hint2 sikit baru sedar...
takpelah dear...kuatkan hati dan semangat k...fane ada kat sini.heheh

SweetSyaza said...

faneila dear,
mmg lelaki tp tidak incik boyfie saya...huhu
neway thanx my dear,muah3 la kt u..

kwazm said...

aku dtg blk............sapew yg dendam dkt ko niyh????!!!! kuwang ajauuu tuhhhhh, kasi pelempang sekorrr!!

SweetSyaza said...

poyo tol laa.. ;p
asl aku tekn nama ko susa mao bukak page?pelik tol.misteri gak ko ni.

kerangRebus said...

lahai..nape nye ni?bwk btenang and bsabar ye~~

-cHenta- said...

dear...
my blog sudah diprivate kerana ada masalah jiwa melanda. kalau nak baca hantar email u kat i okey..i invite. =)

pinky_baby87@yahoo.com

SweetSyaza said...

huhu ntah lah keranggg..ta paham aku dibuatnye,santek sgt ke aku ni smpi org dengkii..klako2

sis chenta,da sent email.. :)

Anonymous said...

t's such a important site. imaginary, extraordinarily intriguing!!!

-------

[url=http://oponymozgowe.pl]Opony Mozgowe[/url]
[url=http://pozycjonowanie.lagata.pl]Pozycjonowanie[/url]

[url=http://axamitka.pl/internet,i,komputery/opony,s,1453/]opony[/url]

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com