Sunday, November 21, 2010

Angkara Sang Berukband (!)


sori aku dah ketandusan idea pada entry kali nih...
kalo korang pasan prestasi aku dalam dunia blogging ni pun makin merundum..
da susah nak jenguk2 kawan2 blog,adehh..
komen2 apatah lagik..
kalo dulu salu dapat A+ tak pun paling kurang A- la,
skg tade makna nyer..hamek ko C- dapat!
kalo kat unibersiti tu da kire kena amek paper lagik skalik aww..!
hahaha,memandai jek aku nih bagi2 gred kat dirik sndirik..

mintak maap ye kengkawan sesemuaaa...
aku bukan pemalas tapi masalah berukband ni..
kalo si berukband ni 'buat baik' kat aku, memang rajin kaki aku ni g 'umah' korang2..
tapi tape, utk arini aku akan sergah umah korang...
zasss.....!!!!!!!!!!!!!!

adios
opps lupe arini besday incik Boyfiee..
epi besday my incik Boyfiee!!!

11 comments:

Farihah Ahmad said...

cepat datang beraya umah akuuuhhh!!

SyerAgh said...

tukar keraband la pulak.. haha..

emm blog sya rngan rasanya.. leh jenguk2. :p

De'din said...

hepy bufday untuk cik boyfie anda!

asfira aminuddin said...

tulah! broadband kadang2 mmg macam bangang sikit. hihi.

Ct SoLeHa said...

hepi besday untuk en boyfie anda..hehe :)

Mario said...

hepi besday tuk sidia jgk...

berukbeb mmg cenggitu...klu kat rumah...baik lg streamyx...huhu

Faisal said...

samalah kita..broadband ni pun prblm.nk bw pun susah

SweetSyaza said...

cengkih : da raye uma ko derr
syeragh : itu sudah pasti,muehehehe
dedin : akan ku sampaikan..ececehh
asfira ; kan3???
ct soleha : mekasih nnt ite gtao die
mario : mekasih t ite gtao die ek
faisal : kan? tp umah tade tepon umahhh..huuu

kwazm said...

tulah len kli pakai CSL berokbeng jekh..

Anonymous said...

rajin2 lar yekh jenjalan

alinac lover said...

ptot lama x nmpk

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com