Sunday, December 5, 2010

GIVEAWAY "KALAU SAYA SHOPPING DI ALINAC SHOPPE"


Wah,setelah sekian lama tau tak join akibat kecewa tak menang GA yang dulu,
akhirnya terbuka pintu hati tau nak masuk GA pada hari ni..
(terbuka hati tapi tak berharap menang pun,nghehehe)
GA ni dianjurkan oleh AlinacShoppe&AlinacLover,

GA ni kena buat statementala2 slogan,
for more details peliz klik pix bawah ya
Jom start slogan! ;p

 "Kalau saya shopping di Alinac Shoppe sudah pasti  COMPLETE MAKEUP PALLETE SET membuatkan saya ingin membelinya, kerana barang makeupnya yang merangkumi semua seperti eye-shadow,blusher,compact powder, glitter, brush dijual dengan harga yang sangat-sangat berpatutan. Dengan menawarkan warna-warna yang menarik sudah sememangnya COMPLETE MAKEUP PALLETE SET menarik perhatian saya untuk membeli dan memilikinya."

ok DONE!
benda ni tak ada tag2,
kalo korang nak join,joinlah.. :)
adios

4 comments:

alinac lover said...

jangan kecewa da ek~

hehe

thanks join ek darling..

penyertaan diterima~

SweetSyaza said...

tq kak yongg....
tapi tak berharap sgt pun...j=huhu

alinac lover said...

oke thanks join ek

sila check link disini ya

http://www.alinaclover.com/2010/12/last-update-giveaway-kalau-saya.html

alinac lover said...

da isi borang ke blom ek?

http://www.alinaclover.com/2010/12/pengumuan-pemenang-ga-kalau-saya.html

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com