Friday, December 31, 2010

Novel 'AzamTahun Baruku'

Cukup-cukuplah selama seminggu ni aku main CityVille,
dah-dah pasnih tak mau asyik main dah,
sekarang ni nak beralih baca novel pulak...
bukan novel cintan-cintun ya...bukan-bukan!!!
Novel pertama 2011 pilihan aku ialah Novel 'Azamku Tahun Baru'


actually majalah novel ni dah lama terbeli oleh adik aku,
tapi dia tak baca pun, so aku tengok macam best je aku pun rembatlah baca sempena tahun baru yang menjelang esok! :)

9 comments:

iwan_dextrous said...

elok r dh ad hobi bru.hihi

membaca menambah kn ilmu.ahakz

Dextrous cyber life

~syuQ said...

mmg kena sgt la novel tu d bace wkt segini ;P

Pencacai Alim said...

azam tahun baru aku tk pnh terlaksana..kehkehkeh

Farihah Ahmad said...

terrrbeli ek?? heheh. selamat membaca.

Azmira Yusoff said...

Happy New Yearr :)

Yua said...

smoga thun baru kali ni mjadi lbh baik bbndig tahun sblumnya. epy neuyer dear ;)

De'din said...

happy new year syaza
hope all your dreams and wishes come true !

atiqa aris said...

wah novel tu in bm or english?cm best je.hee

♥ eyka elisha ♥ said...

besh tak novel ni?
sy kaki novel tau.
ngah carik novel pe nk bli ^^

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com