Saturday, December 11, 2010

Sinetron 'Bukan Diriku'

"Yeay, sinetron Cinta Kirana dah nak habis!"
Aku tau tulah reaksi korang bila tiba-tiba terpampang trailer sinetron baru 'Bukan Diriku' yang ditayangkan sekejap2
pada waktu tengahari di saluran kegemaran ramai channel 104..
Sinetron ni diterajui Baim Wong,Ririn Dwi Ariyanti n Bertrand Antolin..

Pheww,semua pelakon yang aku minat ada dalam citer ni,
especially Bertrand Antolin..wallawehh! Chopp-chop! aku tau korang nak cakap :
"apa daa minat kat yang kureng ensem"
ye,aku tau..pasal kurang ensem n tak ramai peminatlah aku minat..
dari korang dok pilih si Baim Wong tu belum tentu korang dapat...kah3!!!
sengal betul aku ni macamlah aku konpem dapat si Bertrand tu.......
huish,jangan-jangan..kang 'kena' dengan incik Boyfiee baru tau!

So,kalo nak tau sinopsis sinetron ni sila klik BUKAN DIRIKU 
aku malas nak gebang pepanjang kat sini, semak weh...
tapi menurut mata yang cantek ni melihat,
citer ni iras-iras filem LOVE IS CINTA..
ala tak kisahlah lagipun Indonesia terkenal dengan ciplak-ciplak ni,so no wonderlah kalo dorang pun suka ciplak sesama sendiri..muehehe!!!

HAPPY WATCHING!
adios!

p/s: mak dengar citer ni dulu pernah tayang kat NTV7 dua taon lepas... tak caya klik la,
sah Astro tak alert... sila alert pasnih ye incik Astro?tangkayuk!!!

4 comments:

Syamimi Nazifa said...

minx2 le cite bwu nih best gak
kn3

SweetSyaza said...

betul tu mimi..ngeh3

SweetSyaza said...

apa-apalah cik anoni weyhhhhhhhhhh

Anonymous said...

peningkatan penulisan semakin merundum ke sweetsyaza? dOlu2 bukan main sampai berpulOh2 kOmentar, pastOh berbelas, pastOh bawah sepulOh,ok la jugak tapi yang kali ni? dua komen ko capai sejak enkO pOst dari semalam? gila jatuh?!!!!!!

WAKE UP SWEETSYAZA,WAKEUP!!!!
MANA SWEETSYAZA YANG DOLUH2 NYAR SWEET N PANDAI INFLUENCED BLOGGER LAIN ?????????????!!!!!!!!!!!

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com