Wednesday, January 5, 2011

Praktikal (1) : 3 Januari till 19 April 2011

Practical Time...
 Tu yang busy ni tak sempat nak update apa-apa,
gambar di atas memang ada kena mengena dengan praktikal, harap maklum.
Dekat mana aku praktikal?
Dekat je...tak jauh dari rumah aku kat Taman Semabok Perdana pun,
Dekat sini haa...............

*Pusat Zakat Melaka bersebelahan dengan Masjid Al-Azim

Selama tiga hari, kerja aku kat tempat ni tak spesifik,
aku boleh bernaung di bawah macam-macam orang..
makcik tukang sapu sampah pun boleh kalo aku nak join tau,
dah-dah Syaza, kau merepek-merepek ni ingat tak ada staff pusat zakat yang skodeng baca ke?
hai kak Diana! tiba-tiba..haha.
*aku suggestkan korang pergi blog dia,sumpah cantik!bodek tiba-tiba kan..

*selamber tak aku tangkap pix guna webcam? sedangkan En Ali ada kt depan ni..kah3!!

*Ok baru dapat kerja ni hah, jangan kaco da!hehe

sekian saya yang melaporkan,
adios!

8 comments:

Pencacai Alim said...

elok2 praktikal tu..habih nnti trus org smbar kja

...fazilahpajil... said...

slamat berpractikal ye...i pon xlme lg kne gak..

Syazren Amelia said...

kaka ku yang sengal sangat2 .. !
balik uma lgi sengal ! grr..

SweetSyaza said...

pencacai alim : thanx abg pencacai alim :)) kita akan berusaha sehabis mungkin utk praktikal kali ni :)

fazilah pajil : oh ya ke? gud luck utk u jugak.. ;)

amelia : haha..along memang sengal pon....kalo kt pusat zakat pon dah sengal, apa lagi balik umah...huhu!

Farihah Ahmad said...

haa kalo pektikal mang seboleh tidak dia nk antar kita seluruh pelusuk alam. hati2. jangan di buli ;p

Syamimi Nazifa said...

congratz dpt keje !
miss u la..

Fane Davis said...

good luck practical time dear!!

De'din said...

li rupanya,,
sama lah kita !
btw selamat ber li

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com