Friday, March 18, 2011

Finally...

 Jumaat, 18hb Mac 2011 jam 12.25pm..time mama balik dari keje:

Mama: Long, akhirnya...berjaya jugak.
Aku: Kenapa ma?
Mama: Mama try google fullname along, so keluar semua tentang along. blog pun ada.
Aku: Then?mama klik apa je?
Mama: Haruslah klik blog...Sebelum ni kalau nak tengok blog along, along asyik berdalih tunjuk blog adik je. Ni mama dah berjaya carik n bukak blog along, cantik! 
Kebetulan tadi kat opis mama tengok dengan Kak Maria n bla,bla,bla....
Aku: Huiyoo tengok beramai2 ke? *nak pengsan sekejap, boleh?*

Bagus betul mama aku ni...even aku tak pernah terdetik nak bagitau URL blog aku,
tapi dia sedaya upaya mencarik sampai ketemu hasil nya, pagi Jumaat pulak tuh! berkat sungguh. :')

kat belakang tuh geng yang bersama dengan aku online 24jam dalam bilik.

sekian saya yang melaporkan,
adios!

10 comments:

GiP@m a.k.a H@iQal said...

huhu padan mke!! huhu nasib baik x bce yg i pnye...huhuh

De'din said...

wohaaaa,,
mama dah jumpa blog syaza !
usaha yg gigih untuk mengetahui perkembangan anaknya
haha

cik lya said...

sweet nye mama syaza :) kim slm ea hihih

SweetSyaza said...

gpam: eh u tak baca habis ea? kan kita ckp selama ni kita asyik berdalih tunjuk blog u n adik je.... ;p

de'din: haha tao taperr...isk.

sis lya: insya Allah :)

GiP@m a.k.a H@iQal said...

ala u tnjuk btol2 ker blog i?? i ingt main2...so thumbs up to me lah? huhu

Farihah Ahmad said...

hai cantek baju. pinjam?!

yua said...

mak kita x taw pon url blog kita.. segan kalau dia bace .. hu8

SweetSyaza said...

gpam: haha,serve u rite...hehe

cik cengkih: boleh...tade hal la.hehe

yua: untungla...mama kita da tau..ngohoho.

coffee said...

wah kat toiler pun bleh amik gambo.. lol
cik, sila check email anda , since ad request sikit b4 i proceed your header, its about your picture

Syamimi Nazifa said...

ahaha ! akhrnye . . hehhe . . puas aty mak ndak . . :D

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com