Tuesday, March 1, 2011

Hari - Hariku di Pusat Zakat Melaka

Dalam sedar tak sedar, tak sangka dah dua bulan aku kat PZM ni,
dulu mula-mula asyiklah berdoa bagi cepat masa berlalu,
konon PZM ni bukan tempat aku, bukan jiwa raga aku..not my soul lah kiranya,cewah!
tapi lepas da syiokk kat sini, hati ni pula meronta-ronta, merayu-rayu agar di perlambatkan hari berlalu..
setiap masa yang berlalu di PZM aku rasa macam cukup berharga je,
*kalo kawan-kawan aku baca ni, sumpah dorang gelak guling-guling!*

walaupun gambar ni macam nampak unsur kegedikan terlampau,
tapi aku tetap nak say thanks to abg Medan dengan ucapan:
"tak pernah pun orang nak tangkap gambar saya kat PZM ni,sobs :') "

Aku dah jatuh hati weh dengan tempat aku sekarang ni...
Aku tak bermaksud jatuh hati dengan dak-dak praktikal lelaki ea,tak-tak!
apatah lagi staff lelaki....oh maiiigoddddd....!
*geleng kepala laju-laju tahap gaban*
ok lah, here some of pictures yang boleh aku share bersama sepanjang kat PZM.

 muka yang sooooooooooooo bad!
sume salah abg Zaki..u see? sape cuit kat bahu tu?
*kesat peluh kat dahi*

 opps! silap edit. patut letak gambar batu tu kat atas mamat sebelah mamat kena hempap tu..kakakaka!





 time ekspo maulidur rasul..tengok, gigih you i datang OT ari sabtu..
hahaha..OT la sangatttt.

tak melampau pulak da on PC pastu on laptop pulak.
nampak sangat ada hidden agenda.. ;)

untuk lain-lain gambar, next post!
adios!

p/s: entri ini bertujuan bagi menutupi kelemahan otak yang sekarang ni ketandusan idea untuk create entri ;p

4 comments:

Farihah Ahmad said...

eh lebih kurang je kita. aku masa degree pnya pektikal dulu dpt kat majlis agama. sonot je :))))

ye. mula-mula memang ah. tmpt baru kan...

Syazren Amelia said...

peeeewiitt awek pusat zakat ..

zaki said...

maaf ggu, sy ada benda nak tnye tentang pusat zakat melaka. jika awk sudi, atas tu email@ym sy... penting sgt ni. berkaitan ngn tesis sy.. plzz

zaki said...

maaf ggu, sy ada benda nak tnye tentang pusat zakat melaka. jika awk sudi, atas tu email@ym sy... penting sgt ni. berkaitan ngn tesis sy.. plzz

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com