Sunday, March 13, 2011

**Majlis Tunang**

Alhamdulillah, selamat sudah semuanya...
Perjalanan majlis pun berjalan dengan lancar dengan tanpa sebarang gangguan.
Aku pun dah selamat dah, bukan selamat dah jadi tunang orang,
eh bukan-bukan! selamat mencekik darah time sesi makan-makan berlangsung, :D

Majlis tunang je pun orang dah dok pandang. Erk, over ke penampilan aku nih? haih,
nih pun aku cancel last minit letak headband ataih paler, 
kalo letak camaner ghoper oghang pandang pun aku tatao...ngohoho!

Tema for majlis tunang ni kaler oren..
*sila jangan pertikaikan nape saya tak pakai baju kaler oren,hihiks!

Nih diaa....pasangan tunang baru!haha..merpati dua sejoli.
Abg Fahrin n Kak Ngah Nor..
*sekalik lagik saya mohon, jangan pertikaikan naper dorang tak sepakat pakai baju kaler sama. ;P

selalunya kita-kita yang excited nak bergambar dengan orang yang bertunang or pengantin baru kan?
tapi situasi aku kali nih agak berbeza ya... 
Kak Ngah pulak yang nak bergambar dengan aku, aww! pasan artis pulak I ni.. ;)

Tarrraaaaaaa..............!!!!!! dengan sepupu paling kecikk skalik...Syafi Naqib.
bukan Syafiqah Naqib ea.. yang best sepupu aku nih, suara dia mak oii.....serak-serak basah u!
Lagi-lagi time nangis, boleh cair mak dengarr,kah3!!! ;D

sekian untuk xtvt saya hujung minggu ini,
adios!

p/s: yang tak tahan tu, habis je majlis sume tanya bila turn aku pulak,adeh! 
kesat peluh kat dahi sikijap. Mama beria-ia cakap aku tunang time 23..walaweh?! :')

13 comments:

sweet honeydew! said...

waaa.. egtkan kamu yang tunang tadi.. hehe.. comel gaya kamu.. :)

Ryna Tri Asmara said...

syaza~ your sister ka tunang ? hehehe~ confident yea your mom bagitau orang yang syaza bertunang bila umur 23 ? hahaha~ :B

cik arnab said...

hehe.. skali baca ingtkan syaza yang tunang..hehehe... xper2.. amik berkat..dah xlama lagi la tu nmpk gayanyer..hehehe..

cik lya said...

ingatkan syaza ngan mirul dah redi nak tunang hihih

ida_pooh said...

awak sweet,comel sgt!
love ur style

ekin & lolipop said...

pergh...ingatkan kome yg tunang....hehehe....=)

Syamimi Nazifa said...

syafi naqib ?
adek sape laa tu
ahaha

SweetSyaza said...

sweethoney : eh dok eah,bukan kita..kita lambat lagikk....btw thanx..awk pun apa kurangnya :)

SweetSyaza said...

ryna: nope..mukan my sis,but my cousin :)

ck arnab: tunggu cik arnab lepas dulu la...hehe

cik lya: huhu,haiqal da redi,kita je yg ermmm...ngehehe

ida: thanx..

ekin: haha...suspen ke title kt ataih tu?hehe

mimi: da tentulah adik mimi hehe

alongxp said...

ceh...ingatkan kamu yg bertunang...hehehehe...anyway...sy tag kamu nih...
http://kakicandid.com/blog/2011/03/15/entri-kongsi-idea/

Azmira Yusoff said...

keliru jap mn satu pengantin nie ..
syaza ngn kak ngah mcm twins jee :)

kulit muka cantek :)

IFA Athirah said...

err.cntik brooch awk kt tepi kepala tu.mane beli?ngee.sori lari topik http://geekintherainbow.blogspot.com/

GiP@m a.k.a H@iQal said...

Jom lah bertunang!! huhu...tp kne tnggu la lg 2 tahun..nk kumpul2 duit dlu..haha

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com