Tuesday, April 12, 2011

Nak Jadi Promoter Sekejap ;)

Cute Ribbon Pin Shawl :)


kalau minat nak jadi macam si cantik Fatin Liyana,
mungkin sudah sampai masanya sekarang korang yang perempuan-perempuan ya jadikan ribbon pin shawl ni sebagai koleksi aksesori korang!

Untuk macam-macam jenis ribbon, korang boleh terus pergi ke sini :
 ternyata murah lagi berbaloi-baloiii.... :)

p/s: seronok jadi promoter upahan ni..ngohoho!

5 comments:

Farihah Ahmad said...

aku pakai g class, student ckp comel. bangga tak? haha tak malunya aku.

faryzh said...

nak beli jgk leh tak?ahaks..

kwazm said...

enko da jadi pomoter pulok dahh.. huhuh

jia said...

wahh...
sweet sangat...
dah ada koleksi yang bentuk love..
tapi boleh jugak nak yang bentuk reben.. :)

Syamimi Nazifa said...

kq syaza . . comel laa . . blk kg nnt na tgk bole ?

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com