Wednesday, April 20, 2011

Selamat Tinggal PZM :') - Part 2

-sambung dari part 1-

Setelah dapat tiket kapal terbang pergi balik dari En Ali n Unit IT semalam huhu,
sumpah balik sampai malam tadi aku dok nangis meraung-raungg tak hengat dunia.
Rindu PZM, rindu saki baki kawan-kawan yang masih tinggal di PZM, rindu nak carik gado dengan En Ali, En Zuhri..ececeh, nampak tak? aku carik gado bukan dengan calang-calang orang tau.
Semua title 'encik-encik' bagai, tak mainlah carik gaduh dengan 'abang-abang', wakaka!

Dengan abg Afdzal, dialah abg angkat saya yg baik :')
Suka tengok gambo nih, nampak ala-ala manja mintak pelempang gituuu..
Ni candid betul tau, tak tipu ea gua cakap lu ;P



Perasan tak asik gambo berdua je? haih..ni semua bikin kontroversi ngundang fitnah nih! ;D
mentang-mentang aku last semalam, sesedap rasa letak ajinomoto banyak-banyak je nak tangkap gambo berdua ekh. Ni dah publish kat blog, masing-masing bak singgett!!!

sebagai kenangan aku n kawan-kawan yang praktikal di unit IT,
kitorang letak frame gambo kitorang dekat 'Ruang Diskusi Unit IT'. Ya aku tahu,iyanya sangat sweet :')

untuk lebih jelas.

Muchass angrasiyaasss kepada PZM kerana sudi terima saya yang tak cantik tapi sweet ni untuk menjalani latihan industri di tempat anda. Terima kasih di atas tunjuk ajar, bimbingan dan nasihat yang diberikan. Terima kasih sebab selalu buat makan-makan. Pusat Zakat memang tak kedekut bab makan-makan. Sumpah memang banyak sangat benda baru yang saya belajar di situ sampai tak tertaiplah nak citer kat sini. Terima kasih banyak-banyak!

ZAKAT - BERSIH JIWA SUCI HARTA :'))

p/s: nak letak gambo dengan pengurus besar PZM, tapi awal-awal kasik warning jangan publish mana-mana lagi-lagi kat blog..haish. baru nak menunjuk,keciwaa!!! ;(

8 comments:

cikcomot said...

waahh.. suke tgk pic candid yg first tuu..


akak mmg sweet lahh..


^-^

Farihah Ahmad said...

terindu pulak zaman pektikal ;')

nazirah said...

wah tahniah da abes praktikal
takmo sedey2 ek.
nanti bila awak da keje
bole dpt keje kat situ ke
mana taw kan kan kan

GiP@m a.k.a H@iQal said...

untung laaaaaaaaaa... :)

zacky ~786~ said...

voucher makanan apekah ?

SyafiqahSyaza(SweetSyaza) said...

adik comot : ahahaha,thanx ya :)

cik cengkih : kannn..tau taper,sonok dia bukan kepalang~

nazirah : saya ni suka jgk carik psl dgn bos,ntah2 dia tamoh amek daa..uhuhu

gpam: tade yg untungg..

zacky: pizahut n kfc..baucer RM100.mau?eheeh

kwazm said...

usah b'sedih wahai syazamuu.........hekhekhek!

Mar said...

ni mesti kenangan yg terindah dalam hidupkan,..he3


bertemu tu dan berpisah adat dalm pertemuaan...

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com