Tuesday, April 26, 2011

Sila Paham Minggu Akhir Bulan April Ni, Memang Saya Sibuk!

Hari Isnin pergi jumpa lecturer, hari Selasa keluar pergi berjimba, hari Rabu keluar lagi cari idea nak presentation,ececeh!!
hari Khamis presentation praktikal kat kampus UiTM Alor Gajah, hari Jumaat pulak keluar lepaskan tension selepas presentation...pheww~

Nampak tak? Ternyata minggu ni memang peluang tipislah dalam erti kata lain, jangan haraplah nak tengok aku lakukan aktiviti BW ke blogblog lain ke, follow balik blogger yang dah follow blog aku yang tak best nih ke, apatah lagi nak komen ngomen entri rakan-rakan blogger yang sememangnya best-best.. 
Sebab minggu ni memang gua sibuk gua cakap luu.... jadi jangan kaco, dok diam-diam dan sila paham ;D

sekian saya yang melaporkan,
adios.

4 comments:

Farihah Ahmad said...

........









(melawat diam-diam. xkacau punye)

Yua said...

ala bz nya... ;p

✿...fazilahpajil...✿ said...

ololo buzy yer...=)

.NURUL AIN RIDZWAN. said...

:rindu jalan-jalan sini ! :')

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com