Thursday, May 19, 2011

Mama Pernah Pesan...

 *abaikan wajah yang tembam lagi gebu,tolong!

Mama pernah ingatkan aku banyak kali sampai umur aku 21 sekarang ini pun mama masih pesan:
"Along, ingat cakap mama. Kalau rasa teman yang sekarang ini cukup buat along rasa bahagia dan sentiasa ada semasa senang dan susah, hargailah kehadiran dia. Jangan bercinta dengan orang yang kita sendiri terhegeh-hegeh dekat dia. Bercintalah dengan orang yang betul-betul sayang dan sanggup hidup mati untuk kita"

Motif entri ni? Aku dah dapat 'ganjaran' aku.

Err lagi satu rasa macam nak berak sepuas hati je bila aku buat pada pertama kali dikategorikan sebagai BLOGGER tettt!
tolong muntah bila dah tengok SINI!!!
adios!

15 comments:

sYafIk-wAy said...

pesanan mak yang sangat baek !

fara azmi,,^_^ said...

syaza,awk memang cantikla,,
=)

cikcomot said...

pesan mak akak tuu tersangat lah best!


hihihi :)

Farihah Ahmad said...

nak jmpa mak syaza jugak lah!!!!

cik lya said...

tak cantik tapi sweet :)

zuwaidah said...

ya betul cakap mama syaza tu...

x0x0 said...

wootwooot~ congrats dear.. mmg my lil sis nie chanteq ogey.. u simply deserved it dear.. *wink*

HaNa Hani said...

betui pesanan mak tuh
^_^
wah...blogger chanteq!

iMBobo said...

mother is always a good teacher! ;)

cik arnab said...

hehe..syaza dapat blogger yang canteq ek?hihi.. tahniah k..
igt pesan mak tu.. erm.. cik arnab?hihi.. nk guna pesan tu jgk la..huhu

Azmira Yusoff said...

sayang sy tag kamuu

http://azmiraazmira.blogspot.com/2011/05/keysha-contest-aku-tudung.html


miss you

Irma A.Wahid said...

hello gul~~nak tawu mana saya on9 shopping..meh tgok fb nih..

http://www.facebook.com/pages/Preloved-LuvLiCiOus-BoOtiQue/142589915793581

Yua said...

syaza... kamu mmg desrve dkategorikan blogger tercantek...

♥ SWEETSYAZA ♥ said...

TQ semua...tapi saya tak cantik,saya cuma Sweet je :)

SHAHRIAZWAN_HPA said...

biar muka x sweet tapi hati kiut..????? ntah apa2 pepatah aku ek...

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com