Monday, May 30, 2011

SEGMEN BLOGLIST ABGTEROR | TANAH TUMPAH DARAHKU

Orait kali ni, hari ini, bulan ini, tahun ini buat pertama kalinya aku join segmen-segmen nih.
Segmen nih bersama dengan AbangTerror!!! Segmen ni memang menarik perhatian aku sebab ia berkaitan negeri.. ewahh,semangat kenegerian melampau nih.


TIADA syarat, TIADA tag kawan-kawan blogger dan TIADA tarikh tutup!!!
TAPI!!! penyertaan terbuka kepada 500 PENYERTAAN sahaja
dan hanya perlu jawab soalan sahaja ya kawan-kawan.

1. Dimana anda dilahirkan?
 - Haruslah MELAKA

2. Dimana anda dibesarkan?
- Haruslah  MELAKA

3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
-  Haruslah MELAKA

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.
- Saya memilih negeri MELAKA kerana sememangnya saya dilahirkan dan dibesarkan di sini. Dari menyiarap,merangkak,belajar berjalan, sekolah rendah, sekolah menengah, lanjutkan pengajian yang tertinggi, bekerja semuanya dekat MELAKA. Kira pindah rumah dulu pun dalam MELAKA jer, dari Alor Gajah ke Bandar Melaka je.
Mungkin someday if terpaksa tinggalkan MELAKA, pehh memang menangis meraung-raunglah! Pokoknya segala-galanya MELAKA! MELAKA MAJU 2010,yeayy!!! bahahhaha!


ya saya sayang MELAKA.
sekian saya yang melaporkan,
adios!

3 comments:

アヌム ちゃん said...

Salam. moshi2..singgah jalan2 bw sini~
Dah lama tak bw ni rindu pulak :)
Visit dari frommetoyou
Arigatou (^____^)

Azmira Yusoff said...

bulan depan tu tau melaka . sy balik . ahhaha


rindu kamu weh

IFA Athirah said...

rindu nk gi mlaka!!huuu http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com