Wednesday, June 8, 2011

Aku Si Promoter Yang Hebat ;P

Hallamakkkhaiii...sekalik lama daa aku tak blogging. Serious aku rindu gila nak berblogging.
Tapi tu lah, banyak perkara aku kena settle kan dua bulan sebelum Ramadhan ni. ececehhh...!!!
Nak-nak bulan ni bulan Rejab, pastu Syaaban, pastu Ramadhan pastuuu-pasttuu??
Haruslah masa bulan tu nak pakai grand-grand kan?Nak wangi-wangii..
Dalam dok sibuk aku cetak duit, aku jumpa wangi-wangi dekat FBShoppe ni

Perfume Poppy by Coach for Women oke.
Aku tau dekat uptown tak kiralah uptown danau kota ke, uptown alor gajah ke, uptown pahlawan walk ke, uptown mitc ke perfume-perfume semua ni dok bersepah depa jual kan?
Tapi tu semua korang tau ke depa dok cilok dari mana? dari CHINA n INDON oke.
Tapi FBShoppe ni depa jual semua perfume originality dari DUBAI.
yang penting LONG-LASTING oke, moh ler kita dok check-it out lagi..

Lola perfumes by Marc Jacobs.



Dah lah aku tak ada kerja nak update gambo perfume yang aku suka.
Tapi yang penting FBShoppe ni memang ada jual lah perfume-perfume yang aku dok kobar kat atas ni hah. Oh, dorang pun ada jual makeup-makeup pallete yang sememangnya mencairkan hati ramai wanita siap dengan set MAC Brush tak tahan tu.
Dorang pun ada blogshop jugak.
Kalo berminat silalah kunjung blog dorang dengan menekan SINI
kalo boleh jadi follower dorang sekali sebab dorang akan pilih 10 follower bertuah untuk di berikan HADIAH MISTERI yang sememangnya barang-barang dari blogshop dorang.
Manalah tau kot dapat perfume or set makeup complete? gosh!!!

sekian saya melaporkan setelah sekian lama mendiamkan diri,
adios!!!

4 comments:

zuwaidah said...

FBShoppe ni kat melaka keeeee...hmmmmmm mesti best kalau dpt belek2 depan mata

Azmira Yusoff said...

lawa ler botol dia :)

De'din said...

kena follow nih,,
mna nak tau kowt2 bertuah !
hehe

Farihah Ahmad said...

mmmmmmm aku pakai bedak baby jee :p


weh this weekend aku g melaka weeeee!!!!

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com