Saturday, October 1, 2011

Sayonara Bilik !

Pengetahuan general buat semua, korang seperti sedia maklum telah mendapat klu melalui entri menunjukkan aku nak pindah rumah (entri wordless wednesday) aku haritu, nampak tak? nampak tak? So, alhamdulillah dengan rasminya aku telah pun berpindah randah dari bilik di Seksyen 7 ke bilik di Seksyen 2 pada Khamis petang sejurus selepas aku balik dari kerja.

Pengetahuan khas buat semua juga, acara kemas mengemas sudah pun dilakukan pada hari Rabu malam ya kawan-kawan. Acara angkat-angkat barang masuk dalam kereta pulak di lakukan pada pagi Khamis. Balik kerja baru acara angkat-angkat barang dari kereta ke bilik baru. Kesemua acara tidak dilakukan sendirian, tetapi di bantu oleh dua rakan seangkatan, incik Haiqal dan cik Sue ;) Oh gambar ketika acara berpindah randah tidak dapat di attachkan bersama kerana terlalu sibuk sehingga terlupa nak main tangkap-tangkapp.

Tapi di sebabkan aku ni jenis mengingati para pembaca blog aku nih, ceh! menyampah tau. Para pembaca? para singgah-singgah sekejap ada la...huekhuekhuek! Tataplah gambar-gambar bilik lamaku buat kali terakhir... :D

Semua dah kemas, tinggal barang-barang makeup, wangi-wangian je tak kemas lagi...


Malam terakhir before pindah keesokan harinya. Kantoi tak balut tshirt PDI lagi nak hadiahkan dekat adik lelakikuh Iwan..


 Ya, bila kesemua dah packing.. kira-kira ada 11item including bag besar2 incik Haiqal kena bawak dan kira-kira dekat 5x beliau turun naik tangga. Untung aje tingkat 1, kalau tingkat 4/5? Kau tahu jelah, bukan takat kurus je dah siap free-free kena sakit sendi lagi ! Entah-entah gout terus, bhahaha..gurau-gurau.


Belum suruh beliau angkut kipas lagi. Nasib lemari-lemari itu bukan milikku... :D


Jadi tu saja aku dapat publish untuk hari Sabtu 1st October ini. Untuk gambar-gambar di rumah baru, bilik baru, nanti ya next entry la pulak. Oh lupa nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Oktober kawan-kawan! :)

adios!


p/s: phew, nasib teringat janji dengan blogger Fizah. Beliau minta saya draft template untuk beliau buatkan untuk saya pasal saya menang contest beliau ritu.eheh.

9 comments:

faryzh said...

wahhh..banyaknye barang..tapi banyak pink la..

Farihah Ahmad said...

Ni mmg akubat lama tak blogging la ni sbb tu Farihah jadi noob dan lost abt apa yg berlaku dlm dunia maya!

yua said...

pinky girl.. semua benda pink..

Miss Ekin said...

semua pinkkk..hemoiiiihh

SWEETSYAZA said...

@faryzh : pink tu lah comel..heheh

SWEETSYAZA said...

@farihah : tulah kita pun dah lama tak dtg blog si cengkihkali ni..rindu giloss...

SWEETSYAZA said...

@yua : well.. u knw me kan..heheh. rindu yua!

SWEETSYAZA said...

@miss ekin : hek3.. tulew pasaii.. tak pasan pun...

nazirah said...

wah mmg pnt kan pindah ni sbb nak angkut barang

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com