Wednesday, November 2, 2011

Daftar dan Dapat Free RM100 :)



Haiii aku ni tak habis-habis nak share dekat engkau orang semua tau pasal nak dapat duit free ni. Ingat tak entri cikgu coklat yang aku dok uar-uarkan dulu sebelum aku berhenti blogging sikijap? Kalau tak ingat tak apa, kalau ingat lupakan pasal promosi tu dah pun berakhir dan aku pun dah berjaya dapat cashh u ollsss...!!! :D

Aku tak suka kalau berita gembira aku pendam sensorang. So, kali ni aku nak share lagi dengan engkau orang semua pasal dapat free RM100 tanpa modal. Mungkin sound macam pelik, macam pentipu pun ada, ye ndak? Tapi aku boleh jamin ni bukan tipu, pasal kawan aku masuk memang betul dia dapat RM100. Siap kasikk tengok email dan akaun lagik, tu belum kes dia layangkan RM100 depan haku. Benda ni masih baru, so baik kau baca baik-baik kemudian buat tindakan pantas sebelum benda ni dah jadi macam kebiasaan bagi orang-orang biasa. Erk? Apa daaa aku cakap ni..

Disebabkan Atlantic Jus baru lagi dalam dunia ni, depa buat promosi bermula dari hari kau mendaftar, if kau dapat invite 80 orang, biarpun tak ada sorang pun dalam 80 orang tu join VIP means takbeli produk dia pun tak apa. Janji daftar, senangkan? Sebenarnya ada banyak lagi promosi tapi tak mau lah gebang sini. Korang kena daftar baru tahu.

Bila kau dapat kumpul seramai itu atau terlebih seramai itu, boleh contact depa untuk tuntutan RM100. Agak-agak poket nak kering tu, macam tak basah je meh daftar http://www.atlanticjus2u.com/freerm100 


Kalau dah berjaya, jangan lupa komen sini ye
adios!



2 comments:

Ku Azhar said...

waaaa..kna cari orang ek? aiyoyo....hehehe

waderteam said...

CIK PUNYA PENERANGAN NI NK SOH DAFTAR TMPAT LAIN YER???

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com