Tuesday, January 3, 2012

Eksaitedd Sebab Ni 1st Entri Untuk 2012

Setelah seminggu bercuti lagi bersenang lenang di rumah sendiri di Melaka, akhirnya diri ini terpaksa akur pulang semula ke Shah Alam pada hari semalam bagi mencari rezeki sesuap nasi untuk diri sendiri. Jangan ketawa ya, memang betul aku carik sesuap nasi. Kadang-kadang satu minggu nak suap nasik dalam mulut pun payah sebab satu minggu asyik pakai pi fastfood suap mekdi, keepsi je. Pehh, gemuk-gemuk =.=

So, hari ini aku sangatlah gigih datang ke kerja nak sambung balik kerja yang dah bertimbun-timbun sekalik gus nak bertemu hakakk-hakakk opiss yang telah lama aku tinggalkan selama seminggu, ngohoho! Tapi surprise, dorang yang surprisekan aku. Opis sunyi dan sepi. Oh okay mereka sambung menyambung cuti. Fine-fine!

Satu hari suntuk sensorang layan kerja, layan pesbuk, layan blog, layan radio, layan twitter, layan mekapp akhirnya siap jugak kerja aku. Macam tadi bos bagi kerja pukul 3 setengah, pukul 4 aku dah tunjuk kat dia. Hebat tak??? Tu pun kira lambat tau pasal melayan senggugut yang melanda. Astagha, menunjuk-nunjukk itu amalan setannn kau tahu :'D So berbaki 1jam nak balik, terpikiaq kat pale otak nak tetangkap gambauu meja aku di opis unit baru. Tapi masih di bawah jabatan yang sama, menggunakan komputer besar gedabak yang sama. Peh, sadis gila aku sorang guna komputer besar gedabak.

Perkenalkan komputer gedabak kuh  -.-

Walaupun aku sorang je ada komputer gedabak dan orang lain punya LCD nipis nak mampos, tapi kalau bab tenett, komputer aku paling laju tahu. Ok sayang balik komputer ni :-P

Bulat-bulat bermakna tiap minggu ada program. Tu belum aku bulat 9 - 19 Januari lagi, ha yang tu tiap malam ada mesyuarat. Huiyooo nasiblah rumah dekat, hmm!

Orang selalu buat tanggapan, jadik pegawai pakai heels beg tangan gojes-gojes. Ya, tangg beg tangan tu aku angguk lelaju, tapi tang heels maaflah.. Kerja aku kehulu hilir, last month baru je kasut tumit CarloRino dah selamat kopak. So taubat, main kasut jenama cap boyer jelah, selesa dan ringan :)

Itu bukan alas kusi, tu selendang elak sejuk yang aku beli kat Kedai Daiso Japan tempoh hari di Jusco Melaka.


adios!




LIKE if SUKA, KOMEN if TAK SUKA :)

3 comments:

jan said...

sweet nye hello kitty! <3

Gadis Pantai Timur said...

banyaknyer hello kitty...jeles lah.

ainraus said...

selamat tahu baru. :)
i love pink. kita geng kot? hihihih

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com