Saturday, January 21, 2012

Entri Rindu Family, Boleh? :D

Menonggeng it's not nice actually :D
Disebabkan kepala hotak sudah ketandusan idea dalam mengcreate entri, maka setelah dua minggu tak hupdate, baru sekarang update.  Itu pun selepas membedal sekotak kismis doa yang dibeli dengan harga RM1 satu.  Aku sebenarnya tak tahu dah berapa hari aku tak update tapi kalau macam blogger lain aku tahu berapa hari depa tak update. Seperti contoh macam blogger Cengkihkali, beliau sudah 18 hari tak merapu kat blog. Macam mana aku tahu? Oh untuk pengetahuan umum, beliau sangat rajin nak beri tahu aku pasal tu dekat fanpage blog aku.  Macamlah aku pembaca blog beliau yang tegar, chaitt!!!:D

Tak tahulah nak cerita apa kali ni dekat entri, tapi aku nak bagi tahu aku lagi bersenang lenang di rumah sendiri, yippie! Ya, aku sudah berada di rumah di Bandar Melaka.  Macam nak nangis menjerit-jerit tahap maksima pasal terharu sangat bila disambut oleh mama dengan nasi ayam dan aiskrim goreng beliau, kemudian masuk dalam di sambut oleh iwan yang asyik menggodel dslr beliau, masuk bilik pulak di sambut dengan pelukan adik, kemudian ke dapur disambut dengan peluk cium pipi babah.  Menanah mata pasal tahan air mata tahu, cehh tipu punya statement :D
Tapi seriously aku rindu sangat dengan segala benda kejadah di Melaka. Baik mama,babah,iwan dan adik sampailah pintu gerbang Ayer Keroh yang sambut kau time kau datang Melaka dengan perkataan 'Selamat Datang Ke Melaka' pun aku rindu tahu. Memang dahsyat serious tak tipu punya.

So, for me sejauh mana aku pergi means bekerja walaupun incik Haiqal sentiasa berada di sisi, aku tetap nak balikk jenguk famili. Kalau boleh tiap minggu pun tak apa, kerana bagi saya family no 1.


adios!



klik LIKE if SUKA, KOMEN if TAK SUKA :)

2 comments:

Izzati Tatie said...

wahhhh! lawa r gamba.suke!

Fuz said...

pernah lalu uitm air keroh waktu out station dulu. boleh blah jugak mahasiswa dia .haha

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com