Tuesday, March 27, 2012

Jom Menang Baucar Buku PTS Bernilai RM 5300 !!!


Tabiat aku habis key-in markah bebudak diploma kat opis harii ini adalah tengok laman web. Fuh, laman web tu, kau cakap website sudah,ngohoho! Dan laman web paling aku suka tengok adalah PTS. Ceh, nak bodek lettew, eh tapi ni betul tau tak tipu punya. Kita suka tengok website PTS sebab PTS banyak koleksi novel budak remaja yang besh-besh! Kita suka baca walaupun umur kita err dah boleh ngundi tahun ni,hehehe!

So tadi bukak-bukak je, eh ada peraduan la! I loikeee PTS. Suka buat peraduan tau, memang suka buat hati, jantung, pundi kencing aku teruja tahap maksima nak join walaupun aku tahu kalau aku masuk mesti tak menang punya,awuwuwuuu.

Kalau dulu depa buat Peraduan Bongkar Kod Rahsia, kali ni moh cik hadek cik habang cik hakak cik habah cik hayah cik hemak cik hibu kita join peraduan yang sangat senang ni. Serious senang, dua kali ganda senang dari contest yang depa buat dulu. Betul, kau hanya perlu KLIK LINK kat bawah ni seberapa banyak kau mampu.
http://suka.pts.com.my/index.php/hebah/pbakl/1330425688
Semakin banyak kau klik, semakin tinggi peluang kau nak menang baucar buku RM 5300 tu!!! Best kan? Kalau best apalagi jom main kelik-kelikk, :)


adios!



LIKE if SUKA entry ini, KOMEN if TAK SUKA :)

1 comment:

Nabiel said...

dah klik dah..=)

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com