Tuesday, May 1, 2012

Kerja Menunjuk-Nunjuk Itu Bukan Satu Ibadah

Tak mahu bercakap banyak kerana bercakap banyak itu kadangkala mengundang dosa,eceh! Selamat bercuti kepada yang bercuti. Kepada yang bekerja? Kenapa kau bekerja sedangkan kerajaan dah bagi pelepasan untuk kau berehat di rumah? Oh atas lillahitaala very good, teruskan.

Pesanan hakakk ya untuk pekerja-pekerja baik kerajaan mahupun swasta, kerja yang benar ya. Tak mau nunjuk-nunjuk tak mau rungut-rungut kalau diri sendiri yang nak carik duit lebih. Kalau kerja takat nak raih markah SKT lebih dari bos, haish jangan salahkan gaji kecik kalau duit gaji selalu tak cukup :) Ni tak tuduh siapa-siapa ya, ingatan untuk diri sendiri jugak. Maka dengan itu, jangan cilok-mencilokk!!! Bhaha tak masuk betul.



adios!




LIKE if SUKA, KOMEN if TAK SUKA ;)

5 comments:

anis scha said...

header akk cantik laa!>.<

Nur Najwa Bt Ibnu Pajar said...

kena la ikhlas tuk bekerja kan..

SWEETSYAZA said...

@anis scha : hehe mashehhh :)

@nurnajwa : kan.. :)

Yuyu Suwit said...

santekk la awak..^^
nice entry..sye follow sini yep..saye baru dalam dunia blogging..follow sekali jom ! =)
http://noridayumohamad.blogspot.com/

SWEETSYAZA said...

eh tak santeklah, kita suweet je..aww..haha

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com