Monday, August 20, 2012

Hebatnya Aidilfitri 2012 Tahun 1433H :)

Sedar tak sedar dah sebulan Ramadan berlalu dan kini bulan Syawal pula yang menjelma. Haish cepatnyaaa masa berlalu. Rindunya nak terawih di bulan Ramadan!!! Paling sadis, azam konon nak khatam Al Quran sekali lagi di bulan Ramadan tak dapat dilaksanakan dengan sempurna. Tapi apa pun aku akan cuba khatamkan Al Quran comel ku itu secepat yang mungkin, insya Allah.

Alhamdulillah 1 Syawal kali ini lebih bermakna bila diri terasa lebih meriah meskipun tak dapat duit raya sesenn pon! Jika sebelum ni perang saudara yang tercetus pada 2Syawal 1432H, alhamdulillah 1Syawal 1433H datang mendamaikan kembali. Itulah hebatnya hari raya ni. Taknaklah gaduh-gaduh ni, lepas ni siapa-siapa nak gaduh dengan aku, ermm lantak komerler. Itulah hebatnya Hari Raya ni. Manusia saling mohon maaf dan memaafkan. Korang-korang kat luar sana yang masih bergaduh, bawak-bawaklah berdamai. Gaduh lama-lama nanti hati pun jadi cepat busuk. Bila dah tak gaduh, hati tenang muka pun ceria .. Kan besttt.. :)

Sebenarnya bukan nak cerita pasal raya, tapi saja nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada kawan-kawan blogger semua dan stalker(s) yang sering kunjung blogku ini secara senyap. Maaf Zahir ya...batin ada ke? Eh tak ada kan, kalau ada alamakkk terkujatt hakakk! :D




adios!




LIKE if SUKA, KOMEN if TAK SUKA ;)

2 comments:

boni kacak said...

saya pun sama ye. saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada awak. maaf zahir dan batin :)

SWEETSYAZA said...

ya sama2 boni kachak :)

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com