Wednesday, October 31, 2012

Oh Amek Kita Punya Letak Kat Blog, Kita Amek Balik Awak Punya!

captured from blog Anne


Sekarang ni kita baik, asal nampak blog yang letak url blog kita kat bloglist dia je kan, 
kita terus letak balik url blog dia kat bloglist kita. Baikkan kita? Hewhew..
Takat ni baru satu kita jumpa, ada juga blog lain cuma url tu kita dah tak pakai lagi dah.


adios!

4 comments:

Anne Nurain said...

wahh.. thanks tau masukkan blog sy dlm bloglist awak.. hihi.. :D

zila manaf said...

jom tukar hehe

KAMIHIDUP said...

:)

boni kacak said...

siapa yang jadi mangsa tu??hehehehe

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com