Monday, November 12, 2012

Sayonara. SA, I'll Gonna Miss You!

Entri pendek untuk kali ini. No mukadimah segalanya. Entri sebelum ni aku dah janji pada semuakan nak bagi tau apa maksud tersiratnya penghujung entri tu? Wah kau macam telenovela pulak nak bersambung-sambung bagai. Memandangkan hari Jumaat lepas lagi merupakan hari terakhir maka aku jujur nak bagi tau bahawasanya aku telah meletakkan jawatan sebagai EO di UiTM Shah Alam.

Keputusan aku ni sebenarnya agak berat lagi payah memandangkan yelah kerja dah okay, gaji pun tersangat okay. So sangat okaylah kan? Tapi itulah, Allah akan memakbulkan setiap doa hambaNya. Time aku tak suka kerja kat Shah Alam dulu, aku selalu berdoa biar aku dapat kerja kat Melaka sebagai Secretary CEO. Sekarang bila aku dah suka kat sini, dapat pulak kerja kat Melaka. Mama dan babah pun dah bagi greenlight siap support lebih balik Melaka, so nak tak nak I have to say bai-bai lah to Shah Alam.

Please, talk less in this entry Syazaa... ???

Sesi kemas mengemas dimulainnnn...

 Tilam usang dan koyak ni bukan kita punya, rumah ni punya. Even teruk tapi oh jimat duit tak payah beli-beli time pindah sini mula-mula dulu ;p

Transformasi BEFORE n AFTER

Okay done sesi mengemas terus sumbat dalam kereta pulak. Okay memang full!
Dengan sarat barang dalam kereta pun masih ada hati nak pi opis kemas barang atas meja opis pulak :)

Sebelum pergi kenalah tagging fail cantik-cantik biar orang yang ganti tempat aku nanti kagum, wakakkaka..!!! xD

Meninggalkan kerja-kerja untuk tindakan seterusnya kepada pengganti. Nampak macam simple tapi sangat mendera mental untuk buat kerja ni tahu. Jahatnya Syazaa.. :D

 Okay, dah siap kemas. Sekali lagi Syazaa jahat sebab biarkan komputer berpassword dengan tanpa siapa tahu apa passwordnya,,heuheu.

Dapat hadiah dari opis, cantik sangat. TQ.
Okay now, time untuk balik Melaka.... :')

Tiba-tiba rindu tilam kat rumah sewa... Bye SA, till we meet again :')


adios!




LIKE if SUKA, KOMEN if TAK SUKA ;)

6 comments:

boni kacak said...

hmmm..saya pulak yang rasa sedih ni.... seolah2 awak nak tinggalkan saya..

Mahabbah Athirah said...

hehe.. biasa lah tue.. semua org mesti ada rasa macam tue.. even situasi lain2.. btw, all the best dgn tempat kerja baru! :))

jom baca & komen :

Dia tersenyum. Siapa? Nazim Othman ! Oh my God ! Is that him? Seriusly? Batin jiwa raga yang beraga – raga ini menjerit tak cukup udara. Bahagia? Memang bahagia ! Dia menghulurkan aku sekuntum mawar merah.
“Klik! Klik!” petikan kamera berbunyi. Artis lah aku lepas ini ! ‘Speechless’ !

http://mahabbahathirah.blogspot.com/2012/11/cerpen-ini-kisah-cinta-aku.html

Anne Nurain said...

fuhh mesti penat kan kemas barang nak pindah ni? hehe..

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

Selamat bekerja di tempat baru nanti.

Nanti orang yang nak pakai PC Syazaa tu macam mana? Huhu.

KAMIHIDUP said...

:)

SWEETSYAZA said...

terima kasih kawan2.. :)

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com