Saturday, January 19, 2013

Need An Assistant!

OK. Seriously, blog ini perlu diupdate semasa ke semasa sebab aku rasa sangat bosan bila menerjah masuk ke blog peribadiku ini, kesiankan? Sangat kesian. OK-OK seriously aku tak ada masa buat diri aku, buat blog tercinta, buat group Blogger Tak Perasan Cantik dan Tak Perasan Hensem, sebab dikala ini aku sangat-sangat sedang merancang dan cuba melangkah setapak setapak dalam hidup so tak ada benda yang best nak distory morykan. 

So apa yang aku nak beritahu di sini, 

1. Aku rasa  aku patut menghire seorang blogger untuk menjadi admin di group BTPCDTPH. Okay siapa nak? Aku nak bagi tanggungjawab pada orang yang tak ada beban kerja je. Sorry dikk, hakak tak koser nak buat pencarian admin. Hakak jenis siapa nak jadi admin, hakak amik...huhuhu.

2. Aku akan update blog dari hari ke hari. So, apa yg aku buat pada hari itu, aku just taip dan publish je. Ah lantaklah orang baca ke tak janji blog aku sentiasa update. Ohmaiii..aku rasa, blog aku bakal jadi diari online! Muahahha. Yeayy nantikan kemunculan entri sehari ke sehari bermula pada esok hari..LOL!

2 comments:

IeJa Md Sah said...

cantik blog....dari BTPCDTPH...hihihi

Nur Atiqah said...

Salam , saya okay je kalau nk jadi admin . menganggur je kat umah ni skang , jenis sy pon update entri hari-hari . hehe ;D

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com