Friday, January 11, 2013

Nudella Spa Sangat Bermurah Hati Dengan Saya!


Pehhh-pehhhhh....lama gila sehh tak update blog! Ah, pedulik haper bukannya ada orang yang merindui hasil penulisan aku pun, cehh hasil penulisan kau memang tak boleh nak go. Hai stalker? Kau rindu aku? Oh pandai kau kan, tahu aku tak update dekat blog peribadi kau pi jengah pulak blog mekap aku kan, bagus-bagus >_<

Maaf sangat-sangat semenjak menanti kedatangan 2013 dan sejak hadirnya tahun 2013 hidup aku lagi penuh dengan kesibukan. Dengan kerja hakiki, mekap orang sana sini tambah pula dengan pelbagai rancangan aku yang harus dilaksanakan secepat mungkin memang fuhh! Customer mekap pun bertambah dari semasa ke semasa. Bulan Januari sahaja pun dah penuh, semoga dimurahkan lagi rezeki Syazaa Ibrahim, aminn. :)

Ingat tak entri aku hari itu pasal Nudella Spa yang sangat mengancam itu? Oh hari itu, aku sudah mencuba nasib tahu? Ya aku mencuba nasib dengan LIKE page Nudella Spa sebab pihak Nudella Spa kata pihak dia akan pilih seorang pemenang baucar pakej pengantin bertuah! Dan alhamdulillah akulah pemenangnya itu pun aduhaiii.

Macam aku sendiri tahu, pakej untuk bakal pengantin di Nudella Spa mencecah lima ratus ringgit. Ohh tak mampu hakakk dik oiii. RM5xx tu beli Blackberry Curve pun lepas tau, hihi. So, dari harga RM5xx tu dapat baucar pakej pengantin berharga RM2xx !!!! Cuba jerit "ohmaiigodd-ohmaiiiigoddd!!" sebanyak dua kali dengan penuh perasaan teruja? Haa teruja kan? Ofkoslah teruja. Gila kauu aku cakap..hihi.

Tapi sampai ke hari ini aku fikir bilakah aku dapat menikmati pakej spa itu di Shah Alam. Ingat nak pergi hari Isnin ni time turun Shah Alam tapi lupa ada mekap produksi pula. Then ingat nak pergi before tunang tahun ni tapi nampak gaya macam bukan tahun ini je bertunang? Haii akak redha jelah dengan pasangan yang dianugerahkan oleh Allah SWT. Pehh statement sadis gila,haha. Ok dah-dahh citer balik pada asal. So those yang nak menang pakej-pakej baucar Spa ni, korang cepat-cepatlah ADD Nudella Spa Shah Alam kat pesbuk. Nudella ni macam-macam tau promosi dorang buat. Good luck!


adios!



2 comments:

boni kacak said...

wah...bestnya..tapi lelaki mesti tak boleh ke spa tu kan??

Rahmad said...

untunglah...hehe

http://ceriterahmad.blogspot.com/

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com