Tuesday, December 31, 2013

My Last Entry.

Assalamualaikum dan Hi!


Fuhhh...lamanya tak tulis blog! Rindunya kat header blog, rindunya nak tengok follower bertambah setiap hari, rindunya nak update entri tiap minggu! Sebelum tu aku nak mintak maaf lah kalau susunan ayat aku, tatabahasa, simpulan bahasa, kata majmuk aku berterabur tunggang langgang, sampai kau pun muak betulkan sendiri time baca dalam hati. Almaklomla lama seh tak naip entri rasa macam janggal pulak. Plus kau tengok sajalah dah lama nau tak tulis blog, aku pun dah kering idea tahap gaban nak cipta ayat pembuka kepada klimaks cemana..haha. Dulu kemain kau, pembuka kata je dah dua perenggan. Sekarang haper Syazaa..sadis betul hidup kau pada tahun 2013 ni, LOL. Sorry heh, 2013 tak ada kena mengena hokeh! :D

Actually, pada asalnya niat tak nak pun buat comeback tiba-tiba macam ni, nak-nak entri masih bertarikhkan pada tahun 2013, kau rasa? Borringg. Tapi seburuk-buruk sepahit pahit semanih manih seindah indah tahun 2013 pada aku pun, atleast aku bertimbang rasalah sikit untuk create entri terakhir pada tahun 2013 ni khenn. Karangg orang cakap aku ni tak ada punya hati perut pulak pada 2013, ngehehehe.

Disebabkan ni last entri bagi tahun 2013, marilah kita bercerita mengenai azam 2014. Aku tamau tanya sapa2 kat sini sebab bukan ada sapa yang tengah baca blog aku yang dah lama kutinggalkan ini pun. So, kau baca jelah azam aku untuk 2014 ni, jangan terlalu cepat rasa bosan tolongg...sebab azam 2014 aku sangat simple dan tak panjang seperti azam sebelum-sebelum ni yang macam hampeh. For coming 2014, aku just berharap 2014 tidak sama seperti 2013. Semoga 2014 memberikan aku kehidupan yang lebih baik dan terbaik dari tahun-tahun sebelum ni. Simple kan, kan aku dah cakap azam kali ni simple tak adalah nak merapu bagai kekonon "tahun ni berazam nak blablablaaa..pastu nak blablablablaa.." kesudahnya haderr azam kau tercapai? Non hado hek eh! 

Okay aku rasa cukup kot tiga perenggan untuk entri terakhir ni. Nak tengok tiket murah awal tahun pi Langkawi satt, walauponnnnn kawww aku baru 7 hari balik dari sana..hmm ni bukan pi Langkawi nak holiday bagai ea, ni pi Langkawi 2 hari 1 malam je sebab aku nak borong coklat semula pasal banyak benda aku terlupa nak beli time kat sana Ya, aku memang rajin bazirkan masa, duit dan tenaga khenn, okay aku rasa mungkin boleh selitkan dalam azam 2014 agar jangan membazir? =.=



adios!



LIKE if SUKA SWEETSYAZA LOL

4 comments:

Mysara Ab Rahman said...

skjp je sthun berllu

Ezzaty Adilla said...

borong coklat?? ade lebih?? pos sikt, haha

Andrekocak Blog said...

mantap gan :D Keep Posting :)
Blogwalking Andrekocak Blog - Blog Cerita

Izzati Amira said...

selamat tahun baru (:

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com