Wednesday, August 9, 2017

Dilemma Seorang Isteri & Ibu ;p

Sekian lama mendiamkan diri di persada dunia blogger tiba-tiba aku kembali. Wah gituuu kemain kau. aku akui atas kesibukan 2015 membawa ke 2016 aku jadi tak berapa aktif berblogging. Alih-alih tahun ni selepas berkahwin dan punya anak barulah terkedek-kedek nak aktif blog. Oh Syaza ada anak dah? Iya saya..saya dah kawen dan ada anak sorang pun jadi sudah-sudahlah ganggu saya dan kehidupan saya..haha sengal.

Back to the story, I am not really sure actually samada nak kembali aktif berblogging or not sebab yes kekangan masa since selepas berkahwin dan anak ni, ohmaii perlu ke ulang status diri tu berulang kali Syaza? Oh yes supaya sedar diri yang kau dah berkahwin bukan bujangtrantangtang macam dulu lagi nak kinja sana sini, kah! Okay stop it. Okay back to the story again hahaha tapi since my husband okay takpayah nak romance sangatlah lets we just call him DAK EDY. Okay since Dak Edy dah repaired our computer so rasa macam bestlah pulak if nak berblogging semula.

Workspace di rumah sewa kami yg kengkadang jadi port Dak Edy main game

Tapi masalahnya kau nak cerita apa? Ya Allah kalau zaman bujang dulu mungkinlah boleh cerita yg mengarut ngarut seiring dengan usia. Tapi sekarang kau dah 27 tahun Syaza, cukuplah bercerita yg kosong nothing what so ever tu. Hello at least, my blog trafik ni still berjalan, and still can earn side income from Nuffnang tapi tula since cashout haritu my earnings asyikla di takuk RM 18 je bila nak RM 50 nya ni! So pada yg membaca please gaiss klik iklan nuffnang kakak tu. Kakak baru je lepas aktifkan akaun Nuffnang supaya Nuffnang baik hati semula nak letak iklan depa kat blog kakak yg sweet sweet sour ni.

Bukti blog masih digemari ramai, kah!

Bhaha aku ketawa sendiri pulak masa menaip ni sebab kenapa entri kalini aku banyak berdialog dengan diri aku sendiri? Haa see? Aku rasa macam ya Allah apa aku merepek ni? Lagi nak kembali aktif berblogging? Forget it! Aku takut bukan aku sakit jiwa menaip, takut kau yg sakit jiwa membacaa. Kah!

Adios

No comments:

Copyright © 2011 Reserved to SweetSyaza
Design by Azhafizah.Com